Saturday, August 23, 2014

mekap pre-wedding photoshoot isma.

Assalamualaikum.


27.6.14 saya mekap kak isma untuk pre-wedding photoshoot.


sebelum dan selepas mekap.
tak ada request apa2 kalau tak silap.saya plan nak mekap soft dan natural tapi terlebih sikit pulak haha.
tapi tak lah over,masih nampak soft.


kening tak cukur.saya buat teknik gam dan bentukkan semula.
mekap mata teknik simple dan natural.eyeshadow campur2 warna yang soft.
bulu mata kak isma yang asli pendek sikit,so letak bulu mata palsu yang natural.
bulu mata ni atas permintaan dan persetujuan setiap customer sendiri tau.saya akan tanya nak pakai ka tak.
tak ada paksaan untuk pakai atau pun tak.
pipi dan bibir warna pink lembut.


P/S: mekap ni menggunakan foundation keluaran kami sendiri iaitu fabulousiti flawless angel foundation.
selalu orang tanya saya guna foundation brand apa mekap customer dan diri sendiri sampai nampak flawless,
ni lah foundationnya.saya baru jual..sebelum ni guna sendiri2 ja.
maklumat lanjut atau order boleh ke page http://www.facebook.com/fabulousiti atau 
sms/whatsapp 012-4141421.


siap :)


feedback kak isma hasil mekap guna foundation kami.thanks :)



untuk booking mekap dan belajar mekap ada 3 cara:
sms/whatsapp: 012-4141421
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms/whatsapp sebab lebih cepat reply.
*jangan call.call tidak akan dilayan.
*kena booking awal untuk mengelakkan kesulitan dan jadual full.
*kena mai mekap di kulim.



like fanpage:

follow instagram:

tq.

No comments: