Wednesday, September 24, 2014

mekap nikah hani.


Assalamualaikum.


5.9.14 saya mekap hani untuk majlis nikah.
dulu waktu bertunang pun hani ambil mekap kat saya jugak.thanks ya :)


sebelum dan selepas mekap.
hani request tak nak pakai bulu mata palsu.saya buat mekap yang natural saja.
hani pakai tudung half moon ratu pearl keluaran kami.thanks yeee :D
kalau nak tengok tudung2 yang kami jual boleh like page ni: http://www.facebook.com/fabulousiti



p/s: gambar ni saya ambil guna setting camera yang lain, sebab tu kuning sikit :p
mekap mata guna earth colour yang natural dan teknik yang simple.
kening tak cukur.buat teknik gam saja.
pipi dan bibir warna pink samar.


p/s: kalau berminat nak beli foundation yang saya guna untuk mekap boleh tengok details produk flawless angel foundation di http://www.facebook.com/fabulousiti atau terus
 sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).
dapat tutup parut,dark circle,samarkan jerawat,spf 30,kalis air dan mekap tahan lama.
yang penting kulit nampak licin macam doll :)



siap dah.terima kasih mai mekap.
p/s: belah kiri guna setting camera kuning sikit, belah kanan guna biru sikit.kamera hp saya tak ok lah T____T



untuk booking mekap dan kelas mekap:
sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).


like page kami:

follow instagram kami:

tq.

1 comment:

fazilamz @ iLa said...

Simple tp nampak cantik...bila la ila nak pandai makeup mcm zoey... =)