Thursday, October 2, 2014

mekap bersanding arina.

Assalamualaikum.


13.9.14 saya mekap arina untuk majlis sanding.saya pi mekap kat rumah.









muka saya yang tak semengah mana kalau time buat keja :p



tak ambil gambar sebelum mekap.gambar selepas mekap saja.
mekap yang sangat light dan guna warna soft.kening tak cukur dan tak buat teknik gam sebab kening arina memang dah nipis.tak letak bulu mata palsu.


arina request nak mekap yang light2 saja, mak arina request nak mekap bagi mata nampak dalam kot kalau tak salah.tapi minta maaf saya terbuat mekap yang light.lepas balik saya tanya adik saya yang teman, " eh mak pengantin request mekap yang macam mana tadi? aku confuse dan lupa terus time mekap tu" adoii..apa lah saya ni haha.


saya biasa mekap kat tempat saya ada lighting, bila mekap di rumah customer pula saya bergantung kat cahaya semulajadi,so tak pandai nak agak terang tak terang mekap tu.
maklumlah dan bertahun2 tak pi mekap kat rumah customer.jadi tak berapa pandai nak agak.tapi saya rasa dalam gambar memang nampak light sebab bilik pengantin macam redup2 ja
(saya suka lah bilik arina ni haha).


siap dah.terima kasih ambil mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.
apa2 pun lawa sungguh rumah dan bilik arina.family pun baik2 semuanya.
nak rumah lawa camtu gakkk...haha.insyaallah.



untuk booking mekap dan kelas mekap:
sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).


like page kami:

follow instagram kami:

tq.




1 comment:

reyna said...

Cantiknya bilik dia...