Monday, October 20, 2014

mekap bersanding.

Assalamualaikum.


16.9.14 saya mekap client untuk majlis bersanding.



gambar sebelum mekap tak ada.
client tak request apa2 cuma tak nak pakai bulu mata palsu.
kening buat teknik gam dan perangkan sikit sebab nak cover bulu kening yang tebal dan hitam pekat.
mekap mata campur2 warna dan saya gelapkan sikit.untuk mekap kali ni saya buat teknik smokey.
pipi campur2 warna dan nampak jadi warna pink kan?
bibir pun campur2 warna pink dari pelbagai tone.sebenarnya kalau tengok warna bibir kat luar pink tu pink yang terang2 sikit.tapi dalam gambar dan depan lighting dia nampak macam pink lembut.



satu lagi gambar..tapi sorry..lighting saya tak berapa elok.


ni pulak mekap pengapit.mekap simple2 ja.warna simple dan teknik pun simple.
kening tak cukur dan tak buat teknik gam.saya lukis light2 saja.
eyeshadow pun light2.pipi dan bibir campur2 warna dan jadi pink lembut.


terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan kelas mekap:
sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).


like page kami:

follow instagram kami:

tq.

No comments: