Saturday, November 29, 2014

mekap bertunang fatin.

Assalamualaikum.



15.11.14 saya mekap kak fatin untuk majlis bertunang.



sebelum dan selepas mekap.
saya buat mekap yang natural untuk kak fatin.kening tak cukur tau :p



kening tak cukur, tapi saya buat teknik gam dan lukis semula.perkara biasa ye kalau mekap yang saya buat tu bulu kening nampak macam ada gap sikit.saya memang buat kening biasa biasa ja dan tak over sangat.eyeshadow untuk mekap ni saya campur warna gangsa dengan dark chocolate.eyeliner hitam untuk atas mata.bawah mata pulak saya campur eyeliner hitam dan coklat.kak fatin tak nak pakai bulu mata palsu, jadi saya cuma letak maskara hitam di atas dan bawah bulu mata.kalau nak tau, untuk mekap mata saya memang guna produk yang waterproof supaya tak comot.pipi warna hot pink yang disapu nipis supaya nampak natural dan bibir pulak warna baby pink ;)



siap dah.natural saja la..sekarang saya memang kerap buat mekap yang natural saja.
terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah silap.



untuk booking mekap sila sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
*area kulim.harga sekali mekap tak sampai RM200 pun :)



like fanpage kami di:

follow instagram kami di:


tq.



No comments: