Sunday, November 16, 2014

mekap nikah syafinas.

Assalamualaikum.


24.10.14 saya mekap syafinas untuk majlis nikah.
syafinas customer kedua untuk hari tu.



sebelum dan selepas mekap.
kecil molek dan comel ja syafinas ni.
time mekap tu hujan lebat dan angin kuat.tak senang duduk saya mekap dia sebab saya fobia sikit bila hujan dan angin..haha.mesti syafinas hairan awat lah tukang mekap ni sat lari sana, sat lari sini.haha..sorry ya syafinas.



kening tak cukur dan tak buat teknik gam.lukis dan kemaskan saja sebab 
kening syafinas dah terbentuk.
mata syafinas ni lawa.tapi saya buat mekap yang masih dalam kategori natural sebab nak nikah kan.
eyeshadow saya campur perang dan coklat gelap.campur ja banyak tone pun.yang penting teknik blend kena betul baru nampak soft dan cantik(cewah).
eyeliner hitam di kelopak mata atas, bulu mata natural, eyeliner campur campur warna di bawah mata dan maskara hitam sapu di bulu mata atas dan bawah.
pipi hot pink dan bibir pink natural.



siap dah.kesian kena balik tengah hujan lebat.
terima kasih mai mekap, minta maaf kalau ada salah dan silap.
selamat pengantin baru ya :)




sekarang saya tengah buat promosi untuk kelas mekap.dalam tempoh yang dinyatakan saja tau sebab time tu ja saya free sikit.bila dah sibuk memang tak ajar mekap lah.kalau berminat jom cepat cepat join :)



untuk booking mekap dan kelas mekap:
sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).




like page kami:

follow instagram kami:

tq.

No comments: