Wednesday, December 3, 2014

kelas solekan/mekap advance kak zuraini.

Assalamualaikum.


16.11.14 saya buat kelas mekap advance untuk kak zuraini.
kelas mekap advance ni termasuk dua teknik mekap mata, kening teknik gam dan teknik lengkap solekan wajah seperti shading, basic dan lain2.



sebelum dan selepas mekap.
ni mekap pertama yang saya buat untuk demo.



sebelum dan selepas mekap.
ni mekap kedua yang saya buat untuk demo.



mekap pertama oleh saya untuk sesi demo.



mekap kedua oleh saya untuk sesi demo.



sebelum letak lipstick :p



perbezaan antara pakai bulu mata palsu dan tak pakai.



ni lah kak zuraini.sebelum dan selepas mekap.kak zuraini mekap kat muka sendiri untuk sesi praktikal.ni untuk mekap pertama.



sebelum dan selepas mekap.ni pun kak zuraini mekap kat muka sendiri.
ni untuk sesi praktikal mekap yang kedua.



last sekali dapat sijil penyertaan.
thanks kak sebab join dan sporting.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk pertanyaan dan booking mekap atau kelas mekap, sila sms atau whatsapp
012-4141421(jangan call).



like fanpage kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: