Monday, December 22, 2014

mekap bertunang aini.

Assalamualaikum.



6.12.14 saya mekap aini untuk majlis bertunang.mekap awai pagi dalam pukul 7.30 camtu sebab majlis pagi.



sebelum dan selepas mekap.
aini request nak soft makeup.



kening tak cukur dan tak buat teknik gam sebab kening asal tak bersepah pun kat tepi-tepi tu.
so saya bentukkan semula bagi ada shape dan kemas.
eyeshadow campur warna pink dan coklat gelap.eyeshadow yang pink ni jenis yang kilat dan samar sikit(tak terang).higlight warna cerah.
garis eyeliner hitam nipis kat atas mata dan campur eyeliner coklat dengan hitam untuk bawah mata.
tak letak bulu mata palsu, sapu maskara hitam ja untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink dan bibir pun warna pink jugak.



siap dah.terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap dan kelas mekap, sila sms/whatsapp:
012-4141421(jangan call).


like page kami:

follow instagram kami:


tq.

No comments: