Monday, December 29, 2014

mekap bertunang cce

Assalamualaikum.



sapa yang dok baca blog personal saya sejak dulu mesti kenai adik saya. cce kan?
hari tu 7.12.14 saya mekap dia bertunang.



sebelum dan selepas mekap.



dia request nak mekap yang simple dan natural ja.gini lah hasil dia.
kening tak cukur, teknik gam dan saya bentukkan semula.
eyeshadow campur2 warna coklat dari beberapa tone.buat teknik yang simple ja ni.
eyeliner hitam garis di kelopak mata atas, dan eyeliner hitam di bawah mata.
tak letak bulu mata palsu, so sapu maskara hitam ja untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink dan bibir warna pink coklat yang natural.



ni gambar dari kamera photog tapi saya yang edit.
nak tunjuk mekap ja pun.aci lah kan edit ikut suka ja.. hehe.
flower crown tu cce kebas yang saya -.-" ada bunga hidup, saja lah saya buat nak pakai ambil gambar, last2 depa kebas buat photoshoot sampai lunyai flower crown tu T_________T



saya pun nak tumpang jugak..haha.bagi yang selalu confuse samada jurusolek a.k.a saya ni lelaki ka?perempuan ka? atau 'pon2'.. saya perempuan lah! bhahaha.jangan confuse lagi.saya jurusolek wanita dan tak cukur kening orang wokeh.terpaksa jugak bagitau sebab ada ja yang mesej tanya saya ni jurusolek wanita ka 'pon2' -.-'



untuk booking mekap dan kelas mekap, sila sms/whatsapp:
012-4141421(jangan call).


like page kami:

follow instagram kami:


tq.


No comments: