Monday, December 1, 2014

mekap bertunang khalilah.

Assalamualaikum.



khalilah customer kedua yang saya mekap pada tarikh 15.11.14



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur.buat teknik gam saja :)



kening tak cukur.saya buat teknik gam dan lukis semula tapi tak lari banyak dari shape kening yang asal.eyeshadow saya gabung warna ungu pink dengan warna coklat dari tone yang berbeza.
bulu mata palsu guna yang natural.eyeliner di atas mata saya guna warna hitam.bawah mata pulak saya campur eyeliner coklat dan hitam.maskara warna hitam untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi warna baby pink dan bibir pulak campur campur warna sampai jadi pink samar.



siap dah.terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan kelas mekap sila sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
*area kulim.harga untuk sekali mekap tak sampai RM200 pun tau ;D



like fanpage kami:

follow instagram kami:


tq.

No comments: