Tuesday, December 9, 2014

mekap nikah shakira.

Assalamualaikum.



24.11.14 saya mekap shakira untuk majlis nikah.


sebelum dan selepas mekap.
amboi lighting kami, over tau cerah dia.bercahaya muka customer kali ni hihi :p



shakira ambil 3 kali mekap kat saya.untuk mekap nikah ni saya buat yang natural.
kening tak cukur, saya buat teknik gam dan bentukkan semula tapi saya buat bagi nampak natural macam kening semulajadi yang gelap-gelap sikit.
mata campur warna gangsa lembut dengan coklat gelap.eyeliner atas mata warna hitam.
eyeliner bawah mata warna coklat campur hitam.maskara warna hitam.tak letak bulu mata palsu sebab shakira request tak nak pakai.pipi merah samar campur shading dan bibir warna pink lembut.



siap dah.selamat pengantin baru.thanks mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap atau kelas mekap sila sms/whatsapp:
012-4141421(jangan call).



like page kami;

follow instagram kami:


tq.

No comments: