Tuesday, January 13, 2015

mekap bertunang amera.

Assalamualaikum.



25.12.14 saya mekap amera untuk majlis bertunang.ramai sangat yang nak booking mekap pada tarikh ni, tapi saya tolak sebab plan mula2 konon nak pi jalan2.tapi last minute macam tak jadi ja, so last minute tu lah saya terima satu job mekap amera ni..hehe.minta maaf lah noh kat sapa2 yang saya tolak booking tu.



sebelum dan selepas mekap.
sebenarnya amera ni bekas student mekap saya. ;)
kening tak cukur tau :)



kening tak cukur, saya buat teknik gam dan bentukkan semula.
eyeshadow guna warna gold kemerahan blend dengan warna coklat gelap.
highligh pulak warna natural.
eyeliner hitam garis di atas mata.
bulu mata palsu letak yang natural dan maskara warna hitam untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink
bibir warna pink peach.



siap.



ni pulak sebelum dan selepas buat teknik gam kat kening.



terima kasih amera mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan kelas mekap sila sms atau whatsapp 012-4141421
*jangan call.



like facebook page kami di:

follow instagram kami di:



tq.

No comments: