Friday, February 27, 2015

mekap bersanding

Assalamualaikum.



31.1.15 birthday saya....eh tak tak..bukan nak cakap pasal birthday tapi hari tu saya mekap akak ni untuk bersanding.kawan cce(adik saya), aida yang tolong booking untuk akak ni, so saya tak pasti nama akak ni.lupa pulak nak tanya hari tu haha.



sebelum dan selepas mekap.
saya buat mekap yang nampak soft untuk akak ni.



kening tak cukur dan tak buat teknik gam.saya bentukkan semula ja sebab 
kening akak ni memang dah semulajadi nipis.
eyeshadow saya gabung beberapa tone coklat supaya nampak soft dan natural.
higlight warna cerah.
eyeliner warna hitam untuk atas dan bawah mata.
tak letak bulu mata palsu, so saya cuma sapu maskara hitam kat bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink dan bibir campur2 warna jadi pink.



terima kasih kak mai mekap.terima kasih kat aida jugak.
minta maaf kalau ada salah silap.



untuk booking mekap dan kelas mekap sila sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).
*area kulim.



like page kami:


follow instagram kami:


tq.

No comments: