Friday, February 6, 2015

mekap bertunang alin.

Assalamualaikum.



10.1.15 saya mekap anak saudara saya bertunang.



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur.buat teknik gam saja.



kening tak cukur, buat teknik gam dan bentukkan semula
eyeshadow letak warna natural saja.saya gabungkan warna coklat peach dengan gold jenis berkilat
highlight warna cerah
eyeliner atas mata warna hitam
tak letak bulu mata palsu, sapu maskara hitam ja kat bulu mata atas dan bawah
pipi warna soft pink
bibir campur2 warna dan jadi pink.



close-up sikit :)



siap.



anak menakan sama besaq dengan mak2 menakan dah.
kot2 anda confuse saya yang mana satu, tuuuu yang baju kelabu tu saya.
yang kiri tudung coklat tu adik saya.menempek la kami kat pelamin orang..haha.



pelamin yang cun ni dari mirabilia concept house of bridal.boleh search fb nama tu ok?
sangat rekemen lah sebab pelamin cantik2, anak menakan saya cakap memang tetamu asyik puji lah pelamin dia ni sebab cantik.tq wani(owner mirabilia).



untuk booking mekap sila sms/whatsapp 012-4141421(jangan call).



like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: