Thursday, March 5, 2015

mekap nikah ida

Assalamualaikum.


20.2.15 ida customer ketiga yang saya mekap hari tu.
ida ni kawan saya sendiri.terima kasih ambil mekap kat kami sejak bertunang dulu.



sebelum dan selepas mekap.
syok mekap ida sebab walaupun kulit dia problem sikit, tapi muka ida senang berubah.mekap simple2 pun dah nampak lain dan cantik.saya dah banyak kali mekap ida sebab sebelum ni selalu minta ida jadi model kelas mekap saya, buat pi lah mekap macam mana pun ida tak pernah komplen.saya gertak nak mekap pelik2 kat dia pun dia gelak ja tak takut pun..bhahaha.
tq ida, sobs..T____T



kening tak cukur.saya bentukkan semula kemas2.
eyeshadow saya campur2 warna gangsa dan coklat gelap.highlight warna cerah di bawah kening.
eyeliner hitam untuk atas mata dan  eyeliner coklat untuk bawah mata.
bulu mata palsu saya letak yang betul2 natural.
pipi warna coklat campur pink
lipstick warna pink lembut.



siap dah.terima kasih ida.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap dan kelas mekap sila sms atau whatsapp 012-4141421
(jgn call,jgn mesej fb/page).



like fanpage kami di:


follow instagram kami di:


tq.

No comments: