Wednesday, April 1, 2015

mekap bersanding syazana

Assalamualaikum.


14.3.15 syazana customer kedua yang saya mekap.



sebelum dan selepas mekap.
walaupun kulit syazana ada parut sikit, tapi kulit tegang dan senang nak mekap.
pengantin ni sangat sangat lah cantik tau! kelopak mata cantik.
sepanjang bertahun-tahun saya mekap orang dan beratus-ratus customer yang saya pernah mekap,
boleh dikira dengan jari lah berapa orang ja yang ada kelopak mata macam ni :)


kening tak cukur.saya buat teknik gam dan bentukkan semula supaya kemas.
eyeshadow saya gabung warna pink, merah dan coklat gelap.
saya buat teknik yang jarang saya buat sebab kelopak gini cantik kalau buat teknik ni.
eyeliner dan maskara hitam untuk atas dan bawah mata.
blusher saya dah lupa saya letak warna merah atau pink hehe...
bibir saya tanya syazana kot-kot nak request warna lipstick, dia cakap apa pun takpa tapi takmau terang sangat.so saya campur-campur warna dan dapat lah pink macam ni.


close-up sikit...


terima kasih syazana mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap atau kelas mekap sila sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).mekap area kulim, kedah.


like page kami:


follow ig kami di:

tq.

No comments: