Thursday, July 23, 2015

mekap bersanding cce

Assalamualaikum.



31.5.15 mekap cce(adik saya) untuk bersanding pulak.

p/s: tudung yang cce pakai ni keluaran kami sendiri, fabulousiti beauty & closet.
muncung senang jadi :)

sebelum dan selepas mekap.
untuk mekap bersanding ni saja la main warna terang sikit.cce bukan selalu mekap pun.lagipun photographer yang cce ambil edit gambar tone cerah sikit, so dalam gambar mekap nampak biasa2 ja.



kening tak cukur.kali ni saya buat teknik gam dan bagi kemas2 kening tu sikit.
eyeshadow gabungan warna gold, coklat dan coklat gelap.higlight warna cerah.
celak hitam dan maskara hitam untuk atas dan bawah mata.
pipi saya letak warna pink dan blend bersama bronzer.
bibir saya campur2 warna sampai jadi pink macam ni.



gambar flash dan takde flash.takde flash tu mekap nampak cerah sikit sebab kekurangan cahaya kat dalam bilik, so gambar dari kamera saya jadi tak berapa ok.



close-up gambar flash dan tanpa flash.



close-up



siap.



saya dengan pengantin.saya jurusolek perempuan naahhh.sebelum ni ada yang ingat saya ni jurusolek pondan atau lelaki.sebab nama zoey kot? haha.boleh panggil saya zoey(sebutan zowi) atau siti ja kalau nak senang k?



untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: