Wednesday, July 22, 2015

mekap nikah cce

Assalamualaikum.



dah lama kan saya tak update pasal mekap? sebab sibuk sangat la sebelum ni sampai tak ada masa nak update pasal mekap.banyak lagi ni nak update tapi satu2 lah ok? ;)


29.5.15 hari tu saya mekap cce(adik saya) untuk majlis nikah.sorry naahh sebab gambar banyak noise dan tak berapa ok sebab kekurangan cahaya.



sebelum dan selepas mekap.
saya buat mekap yang simple dan natural je.



untuk mekap nikah ni cce request tak nak buat kening teknik gam, so saya cuma kemaskan ikut bentuk kening dia yang asal.eyeshadow gabungan warna coklat.eyeliner hitam garis nipis2 dan sapu maskara hitam.pipi pink dan bibir pink lembut.



close-up sikit.tak sempat ambil gambar waktu dia dah pakai baju pengantin.insyaallah kalau dah dapat gambar dari photographer dia, saya update kat sini ok?


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: