Monday, August 10, 2015

kelas mekap asas noor ashikin

Assalamualaikum.


28.6.15 dalam bulan ramadan saya buat kelas mekap personal(seorang) untuk noor ashikin.
ramai ja yang tanya nak join tapi tarikh yang diminta tak sesuai pula.minta maaf ye :)


macam biasa, my frend, kak nurul jadi model bidan terjun..haha.
ni saya dah siap demo kat sebelah muka model.tinggal lagi sebelah belum mekap untuk student, noor ashikin pulak yang mekap(sesi praktikal).memadangkan ni kelas mekap asas, so saya ajar teknik2 yang simple dan sesuai untuk semua acara.


sesi praktikal.noor ashikin mekapkan sebelah lagi muka model.kali ni saya minta student mekap kat muka model berbanding sebelum ni yang mana student kena mekap muka diaorang sendiri.saja bulan2 puasa nak bagi kelas cepat tamat sebab kesian kat student dan kesian kat model.


dah siap! noor ashikin dengan kak nurul.kelas ni belajar sorang2 bukan ramai2 tu.belajar santai2 je.dapat sijil dan module jugak.selain kelas mekap asas, ada juga yang advance dan banyak teknik.ada yang satu hari(4 ke 5 jam) dan ada yang 2 hari bergantung pada jenis kelas yang anda pilih.


dah siap.sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur tau.sebelah muka saya yang mekap untuk sesi demo, sebelah lagi student yang mekap untuk sesi praktikal.


thanks noor ashikin sebab join.rajin2 praktis tau sebab mekap atau apa2 kemahiran ni kena selalu buat, baru lah hasilnya makin elok.


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: