Friday, August 21, 2015

mekap bersanding fadilah


Assalamualaikum.


8.8.15 saya mekap fadilah untuk majlis bersanding.


sebelum dan selepas mekap.
fadilah request nak mekap mata biasa2(natural), lipstick merah gelap2 sikit sebab nak sesuaikan dengan baju songket, blusher tak mau nampak sangat(tak nak terang) dan nak bagi kulit nampak minyak2 sikit sebab kulit fadilah jenis kering.saya buat bagi kulit fadilah nampak glowing2.


kening tak cukur.buat teknik gam dan bentukkan kemas2.
eyeshadow saya letak gold dan gold kemerahan.saya blend dan tak buat terang sangat sebab fadilah request nak mekap mata biasa2 ja.highlight saya letak warna cerah.
eyeliner hitam saya garis atas mata.warna coklat di bawah mata.
maskara hitam untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi saya letak merah samar tapi blend bagi nampak natural dan samar2.
lipliner dan lisptick saya campur2 tone sampai nampak merah gelap2 macam yang direquest.


gambar dengan cahaya semulajadi tanpa studio lighting.fadilah pakai baju biasa time ni sebab bersiap pakai baju pengantin dekat butik,


dapat mesej dari fadilah yang berpuas hati dengan mekap hari tu.
saya ni selalu rasa mekap saya tak lawa hahaha..bila ada yang cakap puas hati, Alhamdulilah sangat2.
terima kasih fadilah sebab ambil mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: