Thursday, August 27, 2015

mekap bersanding tyqa

Assalamualaikum.


8.8.15 atikah atau tyqa ialah customer kedua yang saya mekap hari tu.
sehari sebelum tu mekap tyqa untuk majlis nikah, kali ni untuk majlis bersanding pulak.
untuk elakkan kekeliruan, nak bagitau siap2 untuk outdoor photoshoot bukan saya yang mekap ya :)


sebelum dan selepas mekap.
kali ni saya buat mekap yang gelap2, smokey2 sikit kat tyqa.


kening tak cukur, buat teknik gam dan bentukkan kemas2.
eyeshadow campur2 warna coklat dan warna gelap.saya buat ala2 smokey untuk mekap mata ni.
highlight warna cerah.
eyeliner hitam garis di atas dan bawah mata.
maskara hitam sapu di bulu mata atas dan bawah.
pipi warna hot pink
lipliner, lipstick dan lip gloss saya letak warna hot pink jugak.


gambar ni dengan cahaya semulajadi, tak guna studio lighting.


dah siap.baju lawa, veil pun lawa macam princess hihi.
terima kasih tyqa sebab ambil dua kali mekap(nikah dan sanding).minta maaf sangat2
tak dapat buat mekap untuk outdoor photoshoot sebab saya tak sihat.
minta maaf jugak kalau ada salah dan silap.


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: