Wednesday, August 5, 2015

mekap bertandang alin

Assalamualaikum.


7.6.15 saya mekap alin(anak saudara saya) untuk majlis bertandang pulak.


sebelum dan selepas mekap.
mekap kali ni alin hanya request lipstick merah sebab nak matching kan dengan baju songket yang dia pakai.mekap keseluruhan pulak dia serah kat saya je.so saya buat mekap ala2 smokey sikit lah.
kening tak cukur tau.alin cakap memang dia teringin lah kening terbentuk kemas camni.saya pun apa lagik, zupzap zupzap saya buat kening dia..hahahaha.


kening tak cukur.buat teknik gam dan bentukkan kemas2 gini.
eyeshadow campur warna gold kemerahan dengan coklat gelap.highlight warna cerah.
eyeliner warna hitam garis kat atas dan bawah mata.
tak letak bulu mata palsu, cuma sapu maskara hitam kat bulu mata atas dan bawah.
pipi blend warna merah bersama bronzer.
memandangkan untuk majlis bersanding di pihak perempuan alin nak lipstick merah jugak, so untuk pihak perempuan saya letak merah terang sikit.yang kali ni pulak saya letak merah gelap sikit.
lipliner merah gelap(macam meroon sikit) dan campur2 lipstick dari pelbagai tone sampai nampak merah gelap macam ni.


full dress :)


gambar yang dah diedit dari official photographer alin, aril asm


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

2 comments:

Cik Kumbang said...

Cantiknyaaaaa (*_*)

Ni yang rasa macam nak kahwin lagi skali ni hahaha :D

Farah Waheda Wahid said...

memang nampak cantik...