Thursday, August 13, 2015

mekap bertandang jun

Assalamualaikum.


19.7.15 saya mekap jun untuk majlis bertandang.jun customer kedua yang saya mekap.
jun ni adik ipar finaz yang saya mekap hari tu jugak(boleh baca entry sebelum ni).depa buat majlis sekali(dua pengantin).


sebelum dan selepas mekap.
saya buat mekap yang nampak soft sikit untuk jun.


kening tak cukur.saya buat teknik gam dan bentuk kemas2.
eyeshadow saya campur warna gold kemerahan dengan coklat gelap.highlight warna cerah.
eyeliner hitam untuk atas mata.
maskara hitam untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink.
lipliner dan lipstick pun warna pink.


dah siap.


terima kasih ambil mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: