Thursday, August 6, 2015

mekap bertandang lea

Assalamualaikum.


13.6.15 saya mekap lea untuk majlis bertandang.dari terengganu(kalau tak salah) mai bertandang ke rumah pengantin lelaki di kulim.thanks ambil saya mekap :)


sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur tau.customer tak ada request apa2, saya buat mekap yang boleh dikira soft jugak lah.


kening tak cukur, buat teknik gam dan bentukkan kemas2.
eyeshadow campur warna coklat dan highlight warna cerah.
eyeliner hitam garis atas mata dan eyeliner coklat di bawah mata.
maskara hitam sapu di bulu mata atas dan bawah.
pipi campur warna pink bersama bronzer.
lipliner warna pink dan lipstick saya campur2 warna sampai jadi pink macam ni.


close-up sikit.


lea bersiap pakai baju pengantin kat butik.thanks bagi saya ambil gambar ni :)

untuk tempahan mekap atau berminat nak belajar mekap boleh sms atau whatsapp
012-4141421(jgn call).
mekap area kulim, kedah.


like page kami di:

follow instagram kami di:


tq.

No comments: