Tuesday, October 27, 2015

mekap nikah linda

Assalamualaikum.


23.10.15 saya mekap linda untuk majlis nikah.sebelum ni dah pernah mekap linda masa bertunang.



sebelum dan selepas mekap.
waktu ni saja cuba guna produk yang saya akan guna untuk mekap tahun depan, 2016.
alhamdulilah nampak gebu dan hasilnya flawless walaupun ambil gambar ni tak guna studio lighting.


kening tak cukur dan tak buat teknik gam.lukis dan kemaskan ja.
eyeshadow warna gold dan koko gelap.higlight warna cerah.
eyeliner hitam garis atas mata, coklat untuk bawah mata.
makara hitam sapu dekat bulu mata atas dan bawah.
pipi letak warna macam dusty pink sikit.blend dengan shading, so warna jadi macam ni.
lipstick campur2 warna jadi peach keorenan dan lip gloss pun warna yang sama.


terima kasih linda ambil mekap lagi kali ni.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan kelas mekap atau beli foundation yang saya jual,
sila sms atau whatsapp 012-4141421(jgn call).

saya buat mekap dan kelas mekap kulim dan kawasan terdekat.
walaupun nama saya zoey, tapi saya jurusolek wanita ya bukan lelaki mahupun PON2..hihi...!
tapi boleh ja nak panggil siti pun ok?


like page kami di:

follow ig kami di:


tq.

No comments: