Monday, November 30, 2015

mekap nikah nur farhana

Assalamualaikum.


27.11.15 mekap nur farhana untuk majlis nikah.


sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur.


kening tak cukur, saya kemaskan bentuk asal ja.
eyeshadow gold campur coklat gelap, highlight warna cerah.
eyeliner warna hitam untuk atas mata dan warna coklat untuk bawah mata.
nur farhana tak nak bulu mata palsu, so saya sapu maskara hitam ja untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi letak blusher pink.
lipstick campur2 warna lipstick dan letak gloss sampai jadi warna soft pink ni.


gambar kiri tanpa studio lighting.guna cahaya semulajadi ja.
gambar kanan closed-up sikit.untuk nikah saya buat mekap soft ja untuk client kecuali kalau ada permintaan untuk buat mekap tertentu.


terima kasih nur farhana ambil saya mekapkan untuk hari bersejarah ni hehe.
minta maaf kalau ada salah silap.jumpa lagi 5 dec nanti, insyaallah.


kalau berminat nak belajar apa2 ja jenis mekap atau mekap nampak glowing macam ni,
boleh join kelas mekap personal dengan saya.


pertanyaan dan booking mekap atau kelas mekap:
whatsapp 012-4141421(jgn call).
*saya jurusolek area kulim kedah dan area terdekat.


tq.

No comments: