Monday, December 7, 2015

mekap bersanding nur syazwani

Assalamualaikum.


mekap
tarikh: 28.11.15
client: nur syazwani
acara: bersanding


p/s: bulan ni paling mencabar untuk saya buat kerja sebab saya tak sihat,
tapi alhamdulilah berjaya jugak mekap client tapi very the slow lah macam kura2 ja time mekap tu hehe..


sebelum dan selepas mekap.
client kata rasa macam teringin nak lipstik merah2.ok takpa, saya sebagai jurusolek on ja kalau client nak lipstik warna apa pun.. janji client happy sebab ni hari bahagia depa kan? haha.


kening tak cukur dan tak buat teknik gam pun.saya kemaskan semula ja.
eyeshadow warna gold kecoklatan dengan gold kekuningan.higlight warna cerah.
eyeliner warna hitam garis atas mata, warna coklat campur hitam garis bawah mata.
maskara hitam sapu di bulu mata atas dan bawah.
pipi warna pink.
lipstick dan lipgloss campur2 dua, tiga tone merah.


comey baju pengantin kali ni.macam moden campur tradisional.
terima kasih ambil saya untuk mekapkan.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk pertanyaan/booking mekap/booking kelas mekap:
whatsapp 012-4141421(jgn call).
*saya jurusolek kawasan kulim, kedah dan kawasan terdekat.


like page:

follow instagram:


tq.

No comments: