Tuesday, December 29, 2015

mekap nikah farhana

Assalamualaikum.


mekap
tarikh: 25.12.15
client: farhana
acara: nikah.

p/s:
kebelakangan ni saya kerap dapat client yang nama farhana sampaikan saya sendiri pun keliru hehe.


sebelum dan selepas mekap.
comel client saya kali ni nooh? tunang farhana yang juga kawan lama saya yang booking mekap.sweetnya depa, pasangan yang tolong bookingkan mekap..hihi.


gambar ni guna studio lighting.
sebab farhana ni macam comel2 dan lembut2 sikit, so saya buat mekap yang soft sikit untuk dia.
kening tak cukur dan tak buat teknik gam.saya bentuk kemas2 ikut shape kening yang asal.
eyeshadow saya letak warna coklat campur gold.higlight guna shimmer powder.
eyeliner hitam garis atas mata dan coklat garis bawah mata.
maskara letak warna hitam dan sapu dekat bulu mata atas dan bawah.
pipi letak warna pink purple yang samar2.
lipliner, lipstick dan lipgloss campur2 warna pink bagi jadi soft pink.


gambar ni tak guna studio lighting.guna cahaya semulajadi ja.


gambar kiri guna studio lighting, gambar kanan guna cahaya semulajadi.
thanks mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap naahh.


sebarang pertanyaan/booking mekap/kelas mekap personal: whatsapp 012-4141421(jgn call).
*booking mekap dan kelas mekap personal untuk tahun 2016 dah dibuka.
*saya jurusolek wanita area kulim kedah dan terdekat.





tq.

No comments: