Friday, January 29, 2016

kelas mekap advance amirah

Assalamualaikum.


kelas mekap advance full makeup+ 2 jenis teknik mekap mata
tarikh: 23.1.16
client/student: amirah.


23 januari saya buat kelas mekap personal untuk amirah.amirah pilih kelas mekap advance yang ajar full makeup+ 2 teknik mekap mata.memandangkan ini kelas advance, so saya ajar dan tunjuk produk2 yang memang saya guna untuk mekapkan client.


tak ada model, so kak nurul jadi mangsa lagi haha.yang ini teknik pertama yang saya ajar.nampak simple tapi kalau tahu teknik yang betul memang boleh beri impak yang besar pada wajah seseorang.
sebelah muka saya mekap(demo), dan sebelah muka lagi amirah yang mekap untuk sesi praktikal.
kening tak cukur tau.kening kak nurul memang jenis nipis dan jarang.saya ajar buat kening tanpa cukur dan tanpa teknik gam.kalau untuk kening tebal pun boleh ja buat teknik yang sama.. yang penting tahu caranya.meh la join kelas mekap, saya ajar dari A sampai Z hehe.


ini pulak teknik mekap mata yang kedua.teknik ni agak trend lah sekarang ni.sebelah muka saya mekap untuk demo dan sebelah lagi amirah mekap untuk praktikal.
kalau anda nak request apa2 teknik mekap mata pun boleh.pilih jenis kelas mekap yang anda mahu(saya akan bagitau jenis2 kelas mekap yang boleh anda pilih), lepas tu bagitau saya anda nak belajar teknik yang macam mana atau pun boleh ja serah kat saya untuk ajar apa2 teknik.selalunya saya akan ajar teknik yang terkini(menjadi trend) dan dalam masa yang sama sangat mudah dibuat dan sesuai untuk semua jenis bentuk mata dan acara.


amirah sedang mekapkan kak nurul untuk sesi praktikal.good luck amirah.. kerap praktis tau baru lagi terer..insyaallah.


kalau join kelas mekap saya akan bagi sijil penyertaan dengan module teknik mekap.



terima kasih amirah mai belajar.minta maaf kalau ada salah silap.baguih belajar kemahiran ni tau.di masa yang akan datang kita boleh buat side income ka kan? atau boleh mekap diri sendiri dan orang2 terdekat.dah boleh jimat kat situ.


kalau anda berminat nak join kelas mekap dengan saya, boleh whatsapp pertanyaan atau booking di nombor 012-4141421(jgn call).
*lokasi di kulim, kedah.


kelas personal tau bukan ramai2 tu.senang lah nak paham sikit kan.lepas tu saya ajar secara santai ja.saya bukan orang yang serius atau garang.so jangan takut jangan segan naahh.
ada lebih kurang 4 jenis kelas mekap yang anda boleh pilih sendiri.harga pun berlainan ikut jenis kelas yang dipilih.whatsapp tau untuk sebarang pertanyaan :)


thank you.




No comments: