Saturday, February 6, 2016

mekap bersanding shafawati

Assalamualaikum.


job mekap.
tarikh: 6.2.16
client: shafawati.
acara: majlis bersanding.


sebelum dan selepas mekap.
client tak request apa2.saya mekap ikut kesesuaian dan terangkan warna mekap sebab nak bagi
mekap tahan lama dan menyerlah terutama dalam gambar yang photog ambil nanti.


kening tak cukur dan tak buat teknik gam.saya cuma lukis dan kemaskan ikut bentuk asal.
eyeshadow campur warna merah gangsa dengan perang gelap.
eyeliner letak warna hitam untuk atas dan bawah mata.maskara pun sama.
pipi blend shading bersama blusher pink kusam.
bibir campur2 lip liner, lipstick,lip cream dan lip gloss warna pink pusam, pink gelap dan pink lembut, so terhasil la warna bibir yang macam ni.


gambar kiri ni close-up sikit nak tunjuk mekap.saya guna produk yang waterproof  dan tahan lama, insyaallah.


terima kasih shafawati(tak tau nak panggil kak atau adik sebab lupa tanya umur) sebab ambil service mekap dari saya. minta maaf kalau ada salah dan silap atau terkurang kat mana2.
selamat pengantin baru ^^


sebarang pertanyaan/booking mekap/kelas mekap personal: whatsapp 012-4141421(jgn call).
*booking mekap dan kelas mekap personal untuk tahun 2016 dah dibuka.
*saya jurusolek wanita area kulim kedah dan terdekat.





tq.



No comments: