Tuesday, March 22, 2016

mekap nikah maslina

Assalamualaikum.


mekap
tarikh: 11.3.6
acara: nikah
client: maslina



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur dan tak buat teknik gam tau.
syok mekap maslina sebab mukanya jenis yang mudah berubah jadi cantik bila dimekap.


kening tak cukur dan tak buat teknik gam.kemaskan ja.
eyeshadow coklat campur yellow gold.
eyeliner hitam untuk atas mata dan coklat untuk bawah mata.
maskara hitam untuk bulu mata atas dan bawah.
pipi blend blusher merah samar, oren dengan shading.
bibir campur2 lipstick pink yang ada tone coral sikit dengan lip cream warna coklat peach.


close-up sikit.
kulit yang elok ditambah teknik mekap dan produk yang betul, memang boleh nampak flawless, insyaallah.


studio lighting vs natural lighting.



kedua2 gambar ni natural lighting.


terima kasih maslina.minta maaf kalau ada salah silap dan minta maaf jugak jadual saya dah full
untuk mekap bersanding.walaupun last minute maslina masih cuba tanya, tapi jadual saya tetap full sebab tak ada client lain yang cancel.so kepada sesiapa yang berminat nak guna khidmat saya tu cepat2 booking tau.booking awal untuk mengelakkan jadual saya daripada full :)



sebarang pertanyaan/booking mekap/kelas mekap personal: whatsapp 012-4141421(jgn call).
*booking mekap dan kelas mekap personal untuk tahun 2016 dah dibuka.
*saya jurusolek wanita area kulim kedah dan terdekat.





tq.

No comments: